Je contactpagina is een van de belangrijkste pagina’s op je website.

Daar gaat het gebeuren!

Je ideale klant is bijna zover dat hij of zij contact met je opneemt.

Wat laat je zien op een goede contactpagina voor je website en wat moet je niet doen?

Wel doen:

  • ​Je volledige adres opnemen onderaan de pagina
  • Neem een formulier én ook gewoon je e-mailadres op. Er zijn mensen die een email sturen vanuit hun eigen email-programma prettiger vinden
  • Een goede portretfoto van jezelf. (bij voorkeur niet die van je ID kaart maar een vriendelijke foto waar je ogen goed op te zien zijn. )
  • Kvk nummer (verplicht voor ondernemers)
  • Routekaartje, bijvoorbeeld met een link die je uit Google maps kopieert
  • Neem contact als laatste menu-item op in je menu

Niet doen:

  • Vraag niet te veel gegevens als je een inschrijfformulier gebruikt.
  • ​Maak niet ALLE velden verplicht
  • ​Vraag niet té veel informatie
  • Neem geen sidebar op, maar kies voor een pagina template met een volledige breedte. Het gaat nu maar om één ding: contact opnemen, dus leidt je bezoeker niet af met een weggever, een workshop of iets anders.

Je contactpagina is een van de belangrijkste pagina’s op je website. Daar gaat het gebeuren! Je ideale klant is bijna zover dat hij of zij contact met je opneemt.

Doe mee aan het Online Training  Creatieplan!

Maak jouw online training die verkoopt – en creëer vrijheid, impact en passief inkomen

Stop met uitstellen en start vandaag nog met het verkopen van je kennis, zodat je niet langer vastzit aan je uren, maar een leven bouwt vol vrijheid, reizen en financiële rust.


Meld je aan voor dinsdagavond of woensdag of zondagochtend 

16 jaar Business Succes Coach: Ik leer je opschalen & meer geld verdienen in minder tijd. Help een ongelimiteerd aantal klanten op een waardevolle manier met mijn methode.

Volg mij ook via LinkedIn, You tube Instagram voor updates en waardevolle tips achter de schermen! 

Ook bekend van:

>