Ontdek:

Hoe je makkelijk de JUISTE en LEUKSTE klanten aantrekt, zodat je precies weet wat jouw nieuwe tone-of voice wordt waarmee je je ideale klant aantrekt als een magneet en ze raakt.
Hoe moet je salesfunnel eruit zien, zodat je de allerleukste klanten kan voorbereiden op een absolute JA.
De psychologie van een succesvolle online ondernemer: Wie moet je zijn, wie mag je worden. Wat mag je laten varen en hoe stap je in deze nieuwe identiteit.
Het salesstuk: Ik leer je hoe je heel soepeltjes over kunt gaan tot het stuk waarin je je aanbod doet. Hoe je een aanbod doet waar allerleukste klant alleen maar JA tegen kunnen zeggen.Ben je erbij, meld je dan direct aan, je ontvangt ook verkorte video's.

Please complete the reCAPTCHA challenge

*Er zijn maar 500 plaatsen beschikbaar voor deelname dus schrijf je nu in *

Maandag 25-29 januari 9:00 AM + via video te volgen

people profiles

Online werken? Dan ook online verkopen

Er zijn maar 500 plekken beschikbaar 


De waarde van deze Challenge is € 497,-

We beginnen over

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Hoe je online de allerleukste klanten aantrekt in slechts 4 uurtjes

Vind je het lastig om nieuwe klanten via Social Media aan te trekken?

 Marije krijgt haar online klanten ‘zomaar’ uit alle hoeken van het land. Saskia moest haar webinar abonnement drastisch ophogen.

Hoe is het voor jou nu?

Vind je het lastig om nieuwe klanten via Social Media aan te trekken?

Misschien doe je af en toe iets aan online marketing. Neem je je voor elke week 3 berichten te plaatsen. Elke dag een story te doen… dat zou moeten leiden naar nieuwe klanten, toch?

 Alleen merkte je dat het niet werkte. Daarom stopte je ermee… Jammer!

 Of je zou echt elke twee weken een nieuwsbrief sturen, alleen: WAT schrijf je?

Of je denkt ‘nieuwsbrief, dat staat op mijn to-do lijst!’

Weet je wat het echte probleem is?

 Omdat je niet doorpakt, laat je veel omzet liggen.

Als je niet aanwezig bent op sociale media en geen maillijst hebt… dan krijg je online geen klanten.
Vergelijk het maar met naar de middelbare school gaan terwijl je geen letters kunt schrijven.

Beetje pijnlijk. Het goede nieuws: je bent ahead of the game want je weet dat dit nodig is.

In de Challenge ' Snel Online de Allerleukste Klanten Krijgen' ontdek je de drie meest gemaakte fouten op sociale media, ontdek je wat er mist in salesfunnels en hoe je zorgt dat je voornemens niet in de soep lopen.

In de Challenge ' Snel Online de Allerleukste Klanten Krijgen' ontdek je de drie meest gemaakte fouten op sociale media, ontdek je wat er mist in salesfunnels en hoe je zorgt dat je voornemens niet in de soep lopen.

In deze live gratis vierdaagse Online Training leer je:

Dag #1  

Hoe je makkelijk de JUISTE en LEUKSTE klanten aantrekt.

Zodat je precies weet wat jouw nieuwe tone-of voice wordt waarmee je je ideale klant aantrekt als een magneet en ze raakt.

Dag #2  

Salesfunnel.... het grote plaatje

We zoemen in op hoe jouw funnel eruit moet zien zodat je de allerleukste klanten kan voorbereiden op een absolute JA.

Dag #3  

De psychologie van een succesvolle online ondernemer

Wie moet je zijn, wie mag je worden. Wat mag je laten varen en hoe stap je in deze nieuwe identiteit.


Dag #4

Het salesstuk

Wat kan er in het sales stuk allemaal mis gaan waardoor je de boel alsnog om zeep helpt om online te converteren: een heleboel. Vaak splitsen ondernemers zich in twee persoonlijkheden, omdat het aanbod online doen zo ongemakkelijk voelt. Ik leer je hoe je heel soepeltjes over kunt gaan tot het stuk waarin je je aanbod doet. Hoe je een aanbod doet waar allerleukste klant alleen maar JA tegen kunnen zeggen zodat je piekomzetten draait — zelfs in deze tijd.

Waarom Online de Allerleukste Klanten Krijgen Juist nu?

Netwerken is niet meer wat het was. En dat wordt het ook niet meer.

Mond tot mondreclame, tja. Daar heb je geen vat op, behalve misschien door geweldige kwaliteit te leveren.

 Maar wil je echt de regie pakken? Dan heb ik iets voor je: de ‘Snel Online de Allerleukste Klanten’-aanpak.

Wanneer is het nu echt interessant?

Misschien doe je af en toe iets aan online marketing. Neem je je voor elke week 3 berichten te plaatsen. Elke dag een story te doen… dat zou moeten leiden naar nieuwe klanten, toch? Alleen merkte je dat het niet werkte. Daarom stopte je ermee… Jammer!

 Of je zou echt elke twee weken een nieuwsbrief sturen, alleen: WAT schrijf je? Of je denkt ‘nieuwsbrief, dat staat op mijn to-do lijst!’ Weet je wat het echte probleem is?

 Omdat je niet doorpakt, laat je veel omzet liggen. Als je niet aanwezig bent op sociale media en geen maillijst hebt… dan krijg je online geen klanten.


Klik op de link om je eventjes in te schrijven en leer ook hoe jij de allerleukste klanten aantrekt in slechts 4 uurtjes

Praktische details  
De vierdaagse die ik je nu live en gratis aanbied is echt een volledige training.

Elke dag ​ontvang je een video met een werkboek erbij, hierdoor vertaal je het geleerde naar je eigen bedrijf. Je ontvangt een opdracht zodat je écht grote stappen zet tijdens deze training.
We trappen de dag live af om 9 uur sharp. Dit doen we in een live webinarsessie. Je krijgt dan een stuk live online training, ik leg je de opdracht van de dag uit en je kunt mij al je vragen stellen over het onderwerp. 

Kun je er onverhoopt een keertje niet bij zijn? 

Dat is ontzettend jammer. Ik zet een verkorte video van de kennis in de Facebook groep, met de opdracht van deze dag. Live meedoen is echter vele malen krachtiger: je kunt mij dan namelijk al je vragen live stellen!  

Elke dag is er een opdracht zodat je echt grote stappen gaat zetten tijdens deze vierdaagse. Het blijft niet bij informatie opslurpen; je gaat ook echt implementeren en je krijgt mijn feedback op je webinar-vragen!

Hoe haal je het meeste uit de online training? Reserveer van 25-29 januari van 9-10 uur in je agenda om live mee te doen. Je ontvangt dus ook een verkorte video met de opdracht. 

Blok direct ook 1 extra uur om de opdracht uit te werken zodat je aan het einde van de vierdaagse je kneitergoed webinar klaar hebt staan. Dit is echt een eenmalige investering om veel meer klanten te krijgen. Ik beloof je dat het ontzettend waardevol zal zijn. 

Tip: Als tijd een dingetje voor je is heb ik een tijdwinst tip voor je: sta bijvoorbeeld op de challenge dagen 30 minuutjes eerder op.

Eenmalige tijdsinvestering!

Dit zeiden de deelnemers van september 202o over de vorige vierdaagse:

Anneloes: Irene, heel veel dank voor de Challenge. Je geeft zelfvertrouwen over mijn positie in mijn vakgebied!
Natuurlijk begrijp ik dat dit slechts een begin is.

Marlies: DANK! Voor eyeopeners. Voor al je lessen. Voor je geduld en alle hoop ideeën.

Petra - Enorm bedankt voor alle inzichten en massive action waarin ik in ben gaan staan. Met het vertrouwen dat je me terug hebt gegeven in mijn bedrijf en in mijzelf. Perfect wordt het niet, maar in ieder geval wel up and running! 

Schrijf je hieronder eventjes in en leer ook hoe jij de allerleukste klanten aantrekt in slechts 4 uurtjes

Meld je hierboven eventjes aan:

Even voorstellen:

Als online business coach help ik jou, ambitieuze coach of trainer je droomleven te creëren mét je droombedrijf.

Ik leer je hoe je meer tijd, vitaliteit, energie en vervulling krijgt in je leven en hoe jouw bedrijf je hierbij kan helpen. Ik leer je authentieke online marketing en salesmethodes en de handrem er af te halen, zodat je doorbreekt met je business. Ik ben één van de Senior Leaders bij de trainingen van Tony Robbins en wat ik daar leer vertaal ik graag naar mijn klanten, ook hierdoor krijgen bijzondere doorbraken.

Mijn missie is om coaches trainers en ander kenniswerkers te leren om voor minimaal 20 % minder hard te werken door slimmer te ondernemen zodat je  100 % uit je leven kunt halen wat er in zit. Ook leuke uitdagende dingen doen, die je er voor jou toe doen.

ik heb de afgelopen 10 jaar al duizenden cursisten mogen begeleiden. 
Naast mijn 'reguliere'  omzet lanceerde ik de afgelopen jaren 8 x voor 100.000 euro in een paar weken en de laatste lancering deed ik zelfs in één week.
Dat is geen toeval, mijn businessplan is hier de basis voor geweest. Altijd.

Denk je nu:

Maar dit kost zoveel tijd?

Als je niets verandert.... dan verandert er niets.  

Ook na het voorjaar niet. Je krijgt niet vanzelf meer tijd. ​ Wel als je nu even deze week de schouders er onder zet. Met mijn hulp in deze week heb jij je plan als een huis staan en gaat het daarna een heel ander verhaal worden.  

Deal?  Schrijf je dan nu hieronder in en dan zie ik je graag v.a. 25 januari!