3 methodes om je doelgroep warm te maken

In de vorige ​artikel vertelde ik je over de koude lauwe en warme doelgroepen

En ik zag je schrik al,….. moet ik dus 3 salespages hebben? Het kán helpen.

Wat je ook kunt doen is bruggen bouwen tussen de doelgroepen.​

In de video hierboven laat ik je zien hoe je dat doet.

Misschien denk je dat het moeilijk is om van totaal onbekende mensen een warme doelgroep te maken die makkelijker je product of dienst afneemt. 

Maar eigenlijk is het vrij makkelijk. Ik ga je het laten zien​. Er moet gebouwd worden aan de know like trust factor.

​Dit is hoe ik het doe:

Blog

​Ik schrijf bijvoorbeeld een blog waarin ik kennis deel en inzicht geef in wat het probleem is en wat de consequenties zijn van de problemen. Ik geef ze ook een kleine deeloplossing in het blog. De kans is dan al groter dat ze warmer zijn geworden en inzicht hebben gekregen en ook nu weten wat de oplossing kan zijn.

Meer inzichten deel ik dan in mijn weggever, die ín het blogbericht staat. Veel mensen vragen deze dan aan en dan zijn ze van koud naar warm getransporteerd.

Je kunt ook gebruik maken van een Quiz of een Enquête

3 methodes om je doelgroep warm te maken

Je kunt bepaalde vragen stellen die de gedachten een bepaalde kant op laten draaien. Je plant zaadjes en laat de bezoeker nadenken over een aantal zaken.

​​Kijk ik heb het zo toegepast.​ in mijn quiz  ben je er klaar voor .

En zo heeft één van mijn cursisten het toegepast:

Deze dame heeft bijvoorbeeld ​25 aanvragen om deel te nemen aan haar pilot binnen gekregen. De doelgroep was eerst volkomen koud. Door mensen met behulp van een enquête in te laten zien ​wat haar training hen zou kunnen opleveren gingen de radartjes ratelen.

Het mooie hiervan is dat je zelf kunt kiezen welke methode bij je past. Je hoeft het ook niet allemaal te doen en al helemaal niet alleen!

Krijg je hier al inspiratie van?

Kom ook naar hét event voor het exploderen van je online business op 19 oktober a.s. in Vianen: wil je serieus opschalen met je bedrijf, aan de slag met een online training, of leren deze stevig online te verkopen?
Dan mag je het event niet missen; meer informatie en tickets:
https://www.dewebacademie.nl/vfv/


​Tijdelijke bonus


​Tijdelijk heb ik een geweldige bonus bij aankoop van je ticket: je krijgt twee waardevolle online lessen inclusief werkbladen hoe je een onweerstaanbaar aanbod van jouw product maakt met een echte X-factor, én gebruik maakt van de belangrijkste online marketingstrategie ooit.

Deze 2 lessen zijn uniek en niet los te verkrijgen, ze hebben een waarde van € 300. Door deze X-factor toe te voegen aan mijn aanbod is mijn bedrijf compleet veranderd.

Comments

comments

Wil je deze tip delen? Dat waardeer ik zeer!

Irene Ogier

Internet Business Coach: versterkt ondernemers met het opzetten & optimaliseren van je online business zodat je meer vertrouwen, klanten, en omzet krijgt.

>