In de vorige āartikel vertelde ik je over de koude lauwe en warme doelgroepen
En ik zag je schrik al,ā¦.. moet ik dus 3 salespages hebben? Het kĆ”n helpen.
Wat je ook kunt doen is bruggen bouwen tussen de doelgroepen.ā
In de video hierboven laat ik je zien hoe je dat doet.
āMisschien denk je dat het moeilijk is om van totaal onbekende mensen een warme doelgroep te maken die makkelijker je product of dienst afneemt.
Maar eigenlijk is het vrij makkelijk. Ik ga je het laten zienā. Er moet gebouwd worden aan de know like trust factor.
āDit is hoe ik het doe:
Blog
āIk schrijf bijvoorbeeld een blog waarin ik kennis deel en inzicht geef in wat het probleem is en wat de consequenties zijn van de problemen. Ik geef ze ook een kleine deeloplossing in het blog. De kans is dan al groter dat ze warmer zijn geworden en inzicht hebben gekregen en ook nu weten wat de oplossing kan zijn.
Meer inzichten deel ik dan in mijn weggever, die Ćn het blogbericht staat. Veel mensen vragen deze dan aan en dan zijn ze van koud naar warm getransporteerd.
Je kunt ook gebruik maken van een Quiz of een EnquĆŖte
āJe kunt bepaalde vragen stellen die de gedachten een bepaalde kant op laten draaien. Je plant zaadjes en laat de bezoeker nadenken over een aantal zaken.
āāKijk ik heb het zo toegepast.ā in mijn quiz ben je er klaar voor .
En zo heeft Ć©Ć©n van mijn cursisten het toegepast:
Deze dame heeft bijvoorbeeld ā25 aanvragen om deel te nemen aan haar pilot binnen gekregen. De doelgroep was eerst volkomen koud. Door mensen met behulp van een enquĆŖte in te laten zien āwat haar training hen zou kunnen opleveren gingen de radartjes ratelen.
Het mooie hiervan is dat je zelf kunt kiezen welke methode bij je past. Je hoeft het ook niet allemaal te doen en al helemaal niet alleen!
Krijg je hier al inspiratie van?
Kom ook naar hƩt event voor het exploderen van je online business op 19 oktober a.s. in Vianen: wil je serieus opschalen met je bedrijf, aan de slag met een online training, of leren deze stevig online te verkopen?
Dan mag je het event niet missen; meer informatie en tickets:
https://www.dewebacademie.nl/vfv/
āTijdelijke bonus
ā
āTijdelijk heb ik een geweldige bonus bij aankoop van je ticket: je krijgt twee waardevolle online lessen inclusief werkbladen hoe je een onweerstaanbaar aanbod van jouw product maakt met een echte X-factor, Ć©n gebruik maakt van de belangrijkste online marketingstrategie ooit.
Deze 2 lessen zijn uniek en niet los te verkrijgen, ze hebben een waarde van ā¬ 300. Door deze X-factor toe te voegen aan mijn aanbod is mijn bedrijf compleet veranderd.