Emailmarketing, Internet Marketing Tips, Klanten vinden, Online programma maken, Online training maken

7 manieren om je online training te verkopen

7manierenverkopenklein
Voordat je zover bent dat je online training klaar is en je deze in de markt kunt gaan zetten, maak je een plan hoe je je online training kunt gaan verkopen.

Hieronder volgen 7 manieren om je online training te verkopen

√ E-mail-serie (autoresponder)
√ Salespage
√ Eén op één gesprekken
√ Superlancering
√ Challenge
√ Webinar
√ Partners

E-mail-serie (autoresponder)

Voordat je begint met het maken van je training start je met het verzamelen van e-mailadressen. Op het moment dat je je aanbod doet, heb je ook lezers, leads, aan wie je je training kunt gáán verkopen. De e-mailadressen kun je verzamelen door een cadeau in het vooruitzicht te stellen als dank voor de inschrijving. Heb je ideeën nodig voor een nieuwe weggever/ leadmagnet? Kijk dan even hier.

Bouw een band op met je lezer/lead tijdens de komende periode. Je kunt een inhoudelijke e-mailserie schrijven en versturen naar je lezer/lead die een probleem voor hen oplost en wakker maakt voor de oplossing die je biedt.

Voordat je begint met het maken van je training start je met het verzamelen van e-mailadressen

Salespage

Als je website goed is ingericht heb je ook natuurlijk je aanbod opgenomen op je website. De beste manier om je lezer, die jou en je product nog niet goed kent, warm te krijgen voor jouw oplossing, is het opzetten van een goede salespage. In deze salespage benoem je krachtig de problemen en verlangens en leid je ze naar de oplossing: jouw online training.

Eén op één gesprekken

Je spreekt je klanten waarschijnlijk geregeld via telefoon, skype of live met een kopje koffie. Je kunt je aanbod doen tijdens deze gesprekken, wanneer je weet wat je klant nodig heeft kun je je aanbod doen tijdens het gesprek.

Superlancering

Een lancering kent 3 fases:

  • de pré-launch
  • de lancering zelf
  • de post-launch

Hoe langt duurt zo’n lancering? Dat kan tussen de 14/21 dagen zijn. 

Pre-launch
In de pré-launch, de eerste fase van je lancering, kun je waardevolle inhoud delen via je nieuwsbrief met je lezers. Dit kan een video zijn of een pdf of een blog. De bedoeling hiervan is dat je de mensen nieuwsgierig maakt naar het product.

Voor $15 dollar kun je een unieke animatie video laten maken op Fiverr.com

Je kunt dit ook zelf maken via https://www.powtoon.com/

Hieronder volgt een video die ik naar mijn lijst stuurde.

Lancering

Dan volgt de dag van lancering, de aankondiging doe je ook weer per e-mail en je verwijst naar je salespage.

Op de salespage staat een afteller/ een countdownknop tot wanneer het aanbod geldig is.
Ook je betaalbuttons staan hier natuurlijk op.

Post-launch

  1. Na enkele dagen stuur je een mail met de veel gestelde vragen hierin opgenomen.
    Dit zal mogelijke bezwaren weer weghalen.
  2. Organiseer een webinar om live een presentatie te doen van je online training.
  3. Na de veel gestelde vragenmail stuur je een “nog 72 uur” uur mail.
  4. En nog 24 uur mail is de voorlaatste e-mail.
  5. Op de dag zelf stuur je de laatste e-mail waarin je aangeeft dat de inschrijving sluit en dat mensen zich bijvoorbeeld tot 23.59 uur kunnen inschrijven.

Challenge

Heel populair is ook de challenge. Hier krijg je een echte enorm warme groep aan nieuwe prospects uit. Tijdens een challenge ga je met een groep geïnteresseerden aan de slag met opdrachten via e-mailmarketing, video’s en Facebook. Maak de challenge van algemeen nut; zo krijg je een groter bereik en maak het aanverwant aan je eigen product.

Webinar

7 manieren om je online training te verkopen klein

Met een webinar kun je veel mensen tegelijkertijd bereiken. Tijdens het webinar creëer je een band met de kijker; je bent in beeld en kunt je zelf goed voorstellen. Je inspireert de kijker en traint over het onderwerp. Tijdens het webinar neem je al een aantal aankoopbezwaren weg. Aan het einde van je webinar doe je je aanbod en leid je de mensen naar een betaalpagina.

Partners

Ken jij ondernemers met wie jij graag samen wilt werken omdat je dezelfde doelgroep bedient maar een heel andere product of dienst aanbiedt? Samen sta je sterk en het is ook nog eens ongelofelijk leuk om bijvoorbeeld samen een webinar te geven. Je kunt je partner belonen met een geldelijke bijdrage en bijvoorbeeld korting voor deelname aan je eigen online training.

 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze 7 manieren om je online training te verkopen.

 

Read More
e-mailmarketing, Emailmarketing, Internet Marketing Tips, Nieuwsbrief tips

Slim online ondernemen met ZAPS

Slim online ondernemen met ZAPS

Soms zou je wensen dat je niet handmatig de e-mailadressen van je bestellingen zou hoeven in te voeren in je e-mailmarketing programma,toch?

Of wanneer je een webinar gaat geven dat deze mensen ook direct in je e- mailmarketing programma worden opgenomen zodat je ze ook een e-mail kunt sturen voor aanvang van je webinar om voor het webinar al meer verbinding te krijgen met je deelnemers.

Er is een programma die al deze handige koppelingen kan maken.en dat is.... Tromgeroffel: Zapier.com!

In de onderstaande video ga ik je een aantal koppelingen uitleggen waarmee je slimmer online kunt ondernemen.

[convertkit form=4862420]

Read More
open-ratio nieuwsbrief
Emailmarketing, Internet Marketing Tips, Meer conversie via je website, Nieuwsbrief, Nieuwsbrief tips

Open Ratio Nieuwsbrief

open-ratio nieuwsbriefWil jij de relatie opbouwen met je prospect, je website bezoeker? Schakel dan absoluut e-mailmarketing in.

Persoonlijke inbox

Door het gebruik van e-mailmarketing kom je op de meest ‘intieme’ plek van ondernemers/publiek.

De inbox.

Heel veel ondernemers ontvangen namelijk hun e-mail in hun persoonlijke inbox. (ja, Hotmail, Gmail etc). En aan de ene kant moet je dus concurreren met verjaardags-uitnodigingen en privé e-mails, maar aan de andere kant…. je staat maar mooi tussen al die privé berichten!
Je staat met het gebruik van e-mailmarketing echt aan het roer.

Maar hoe bevorder je nu de open-ratio van je ‘nieuwsbrief’?

Jij bepaalt wanneer je iets verstuurt. En om maar even het verschil aan te duiden met Facebook, ook bijzonder krachtig, maar als Facebook er op een dag mee stopt dan is al je harde werk voor niets geweest, dan heb je geen connectie meer met je volgers.
Bovendien ziet maar een klein percentage van je fans je bericht als je het niet promoot.
En als je aan e-mailmarketing doet, dan heb je in elk geval de e-mailadressen, waarmee je je toekomstige klanten altijd kunt bereiken.
E-mailmarketing is al jaren mijn stokpaardje en zorgt ervoor dat ik in contact blijf met mijn volgers en lezers. De afgelopen jaren ben ik van Your Mailing List Provider overgestapt naar MailChimp, naar Enormail, naar Getresponse en nu naar Convertkit. 

(Ja, je leest het goed, geen Active Campaign voor mij. 🙂  )
Wat een toestand brengt dit altijd met zich mee.
Met eerdere e-mailmarketingsystemen was altijd weer wat aan de hand. Dat zal ik je nog wel eens vertellen in een ander artikel.
Maar ongeacht het systeem dat je gebruikt is er met Gmail iets bijzonders aan de hand en daar wil ik je vandaag een tip over geven.

Je belandt in het tapje Reclame

Want hoe kan het zijn dat maar een heel klein percentage van je lezers je nieuwsbrief opent? Eén van de redenen en de oplossing leg ik hieronder uit.
Het kan zijn dat 55% van je lezers je bericht leest via Gmail.com en dat jij in de tap ‘reclame’ belandt. In eerste komt daar het gros van de e-mails binnen.
En… daar kijkt niemand in….
Hoe kun je dit nu voorkomen?

Bij de eerste mail die je verstuurt aan je nieuwe inschrijvers kun je uitleggen hoe zij jouw informatie niet missen in de toekomst.
Leg uit wat je lezer mist als hij je artikelen en tips in de reclame blijft ontvangen en hoe hij of zij dit kan aanpassen.
Deze tip geef ik mijn lezers in de eerste e-mail mee:

1) Als je een Gmail gebruiker bent of een ander webbased e-mailprogramma hebt met filters, sleep dan alle e-mails van De Web Academie of Irene Ogier in je Primaire Inbox. (Anders mis je artikelen en gratis online trainingen en kortingen.)

slepen

Maar het kan ook zijn dat je e-mails gewoon niet aankomen 🙁

Ik heb het meerdere keren ondervonden tijdens het gebruik van emailmarketing provider Getresponse. Als je dan een challenge organiseert en je krijgt keer op keer een mail dat je mail niet aankomt, dan verlies je ook het vertrouwen in het systeem.
Er gaat momenteel een golf van populariteit rond het systeem Active Campaign en bij aanvang was ik zeer geïnteresseerd, totdat ik las dat geregeld ook deze e-mails op onverklaarbare redenen niet aankomen. En die toestanden hadden we nu net al achter de rug met Getresponse.
Ik ben dus op onderzoek uitgegaan en kwam bij het programma Convertkit uit.

Solide, eenvoudig, met heel veel e-mailmarketing triggers waar je bijzondere acties mee kunt uitvoeren.

Ik vertel je er later meer over!

Read More
Internet Marketing Tips, Nieuwsbrief tips, Online training maken, Optimalisatie website

Internet succes formule

Succes formule(4)In 2016 ging ik naar UPW en al is dat even geleden, de tips en inzichten die ik daar kreeg werken nog steeds fantastisch.  

Als ik het werkboek nog eens doorblader  krijg ik telkens weer heel veel nieuwe ideeën en inzichten die ik ook met jou wil delen.

Ik wil namelijk de succes formule met je delen.
Ik sprak namelijk een tweetal van mijn klanten niet lang geleden. Beiden lanceerden hun online training.

De één wist heel duidelijk welk resultaat ze wilde bereiken.De andere dacht, “ik zie wel wat er op af komt”.

En ja, de ene klant verkocht haar training boven haar gewenste resultaat en de andere had veel minder resultaat.

Logisch, want als je niet weet wát je wilt bereiken en geen actieplan hebt, zal je uitkomst minder zijn.

Internet succes formule

Hoe pas je de internet succesformule nu toe op verkoop van jouw product of dienst?

1: Weet wát je wilt bereiken, benoem het exacte resultaat! Heb je een nieuw programma of dienst, ga je je online training lanceren, benoem dan in omzet en aantallen cursisten zodat je gewenste resultaat heel helder op je netvlies staat. Schrijf het op en hang dit resultaat ergens op waar je het kunt zien en je jezelf blijft herinneren aan je doel.

2. Weet waarom je iets wilt bereiken
Wil je iets neerzetten in de wereld, wil je straks de studie van je kinderen kunnen betalen, wil je zelf een training doen en voldoende omzet realiseren om te starten? Wil je afvallen zodat je je weer zekerder voelt bijvoorbeeld? Wat is de exacte reden waarom je dit doel wilt bereiken?

3. Ga er helemaal voor
, voer het consequent toe en met de juiste hoeveelheid enthousiasme. Maak een actie-plan: ga je je prospects via e-mailmarketing informeren? Hoeveel berichten ga je ze sturen? Ga je Social Media inzetten? Bepaal je kanaal en soort berichten. Ga je webinars organiseren? Hoeveel mensen heb je nodig in je webinars en hoeveel webinars moet je geven om je doel te bereiken?
 
4. Hou bij wat er gebeurt

Weet precies wat de resultaten zijn. Dus houd je aantallen bij. Dan weet je ook wat je nog moet bijstellen, of aan welke knoppen je nog extra moet draaien om echt tot dat resultaat te komen.

 5.Verander je aanpak als het niet werkt. En nog een keer en nog eens en nog eens en nog eens. Net zolang tot het lukt. Heb je te weinig resultaat met je webinars? Herzie je presentatie, vraag aan je coach wat er nog mist en ga er opnieuw voor. Eén nieuwsbrief over een nieuw product of dienst gaat je waarschijnlijk niet het resultaat brengen dat je je ten doel hebt gesteld. Maak een serie e-mails, stel een deadline tot wanneer mensen kunnen instappen.

Heb jij ook een gouden tip?

Deel het hieronder in het reactieveld!
Read More
Emailmarketing, Internet Marketing Tips, Meer conversie via je website, Nieuwsbrief tips

Boost je weggever via Social Media

Je hebt je 'weggever' gemaakt en het wereldkundig gemaakt.

Je hebt een landingspagina gemaakt en bezoekers die op je website terecht komen zullen zich nu gaan inschrijven.

Zonde om het zo verder maar te laten.

Hoe blijft jouw weggever nu onder de aandacht op een manier die interessant is voor je lezer?

Wat kun je zelf actief doen om deze mensen naar je landingspagina te sturen?

Dus even op een rij:

  • Neem een call tot action op in de inhoud die je plaatst: (klik hier en lees verder + de link naar je landingspagina) en boost het bericht naar je fans en hun vrienden
  • Plaats hierbij een afbeelding die niet te veel tekst bevat ander wordt de advertentie afgekeurd
  • Wissel de inhoud geregeld af: dus na een week of 3 pak je een ander gedeelte uit je weggever, met een andere afbeelding en die ga je opnieuw boosten.

Opdracht: Maak een bericht aan, deel het op de Facebookpagina en boost het daarna naar je fans en hun vrienden. Hou je aantal inschrijvingen goed in de gaten!


 

 

 

 

Read More
Beheer je website, Beter scoren in Google, CEM, Internet Marketing Tips, Klanten vinden, Klanten werven en behouden, meer klanten uit je website, Optimalisatie website

Effectieve website: klanten uit je website

Meer klanten uit je website met een effectieve website!effectieve-website

“Doe je klanten pijn! “ vertelt Aartjan vorige week op een seminar.

Je maakt dan contact met het reptielbrein en je toekomstige klant wordt alert.

Er loert gevaar!

Hij ging verder: “Geef je klanten een probleem, een probleem waarvan ze waarschijnlijk nog niet eens weten dat ze dit probleem hebben.”

Dan, krijg je het OMGWTF effect met je website. (Hoef ik vast niet uit te leggen 🙂 )

Het effect dat je klanten je niet snel zullen vergeten.

Dat ze zich herkennen en herkend voelen.

Dat ze beseffen dat ze bij jou moeten zijn.

Dan heb je dus een echt effectieve website

Dus ben je een:

Vitaliteitscoach?

Dan zou je kunnen zeggen:

“Als je zo door gaat creëer jij binnen no time een burnout”

Of een businesscoach:

“Je kunt beter stoppen  met je bedrijf. Je onderneming is niets meer dan een uit de hand gelopen hobby.”

Of een websitedeskundige:

“Die website van jou is zo lek als een mandje”.

Dat slaat in als een bom! Je krabbelt achter je oor bij het horen van zo’n confronterende zin. “Wat?!” Denk je vast. “En hoezo, een burn-out, ik ben toch goed bezig met mijn lijstjes?

Of als reactie op de businesscoach…

“Nou ja, …..Ik help mijn klanten gewoon graag. Ik hoef helemaal niet rijk te worden”

Of als reactie op je website

“Mijn website? Nee toch?” Je logt snel in een ander tabblad in om te kijken of alles het nog doet en gaat direct verder met het lezen van het bericht op jouw website.

En dan hangen je website bezoekers dus aan je lippen, door de confrontatie, door de pijn. Want ja, welke wens of verlangen zit er nu achter dat opvolgen van die ellenlange to-do lijsten bijvoorbeeld?

Ja, het “af” komt, dat je meer klanten helpt en meer omzet draait.  Maar als je je nu een burn-out aanmeet ben je natuurlijk nog verder van huis.

En dan ga je een stapje verder met je tekst.

Roep een gevoel op.

Roep emotie op.

“Wat gaat het je kosten als je nu niets doet aan probleem x?”

haast-op-het-schoolpleinDe dame die net heeft gelezen dat haar onderneming mogelijk eigenlijk niets meer is dan een uit de hand gelopen hobby, slaat aan het twijfelen.

Als ze niet in trainingen of een businesscoach kan investeren omdat haar inkomsten gewoon te laag zijn, tja… dat is inderdaad niet best. Want zonder marketing kennis komt ze eigenlijk ook moeilijk aan klanten. In de avond voelt ze zich vaak moe van het harde werken, dat te weinig oplevert. Ze is zo bevlogen dat ze eigenlijk altijd net te laat het schoolplein oprent.
En ’s avonds op de bank, terwijl haar man onderuitgezakt naar hun favoriete Netflix uitzending kijkt, spiekt zij weer even naar haar email.

Verwerk zo’n klantenvoorbeeld in je tekst. Hier komt het voorbeeld van de businesscoach:

Kun je straks je bedrijfje opdoeken omdat je al je energie steekt in niet of te weinig betalen de klanten met als gevolg dat
  • Je altijd net te laat het schoolplein op rent omdat je moeilijk je klantensessie kon stoppen midden in het gesprek?
  • Je je vaak uitgeput voelt want je klanten trekken alle energie uit je
  • Je zelfs ’s avonds op de bank je mails beantwoordt terwijl je een afgunstige blik werpt op je man die heerlijk naar jullie favoriete Netflix uitzending kijkt.

Nu heb je haar echt te pakken.  Ze is een beetje boos omdat je haar onderneming “Bedrijfje”hebt genoemd.

Daarnaast.

Ja.

Je hebt helemaal gelijk.

Deze businesscoach begrijpt jou. Ze beseft zich dat ze jou nodig heeft.

En nu is er nog één zinnetje nodig. De Call to Action.

Vraag hier een gratis kennismakingsgesprek aan.

Zo maak je van een vluchtig scannende bezoeker….nu een klant met een effectieve website.

Kun jij ook zo’n voorbeeld opdiepen? Deel het hieronder, ik ben reuze benieuwd!

 

 

Read More
Internet Marketing Tips, meer klanten uit je website, Online training maken, Website tips

Hoe maak ik een online programma

Hoe maak ik een online programma

hoe-maak-je-een-online-programma1

Wat is een online programma eigenlijk?

Een online programma is een online training of een online cursus.

Digitale leeromgeving

Je cursisten kunnen inloggen op een digitale leeromgeving en vandaar uit leren in hun eigen tijd en waar ze willen. Of dat nu thuis op de bank, aan de keukentafel, op kantoor of bij de werkgever is. Op iedere locatie kunnen ze inloggen en verder gaan met hun online programma.

Maar hoe maak je nu een online programma?

De benodigdheden om te starten:

  • heel duidelijk inzicht hebben in wie je ideale doelgroep is: als je exact weet voor wie je dit online programma gaat maken, vergroot je succes.
  • heel duidelijk voor ogen hebben wat het probleem is en welke oplossing jij kunt bieden door middel van je online programma
  • een aparte leeromgeving, maak je online programma niet in je eigen website, anders creëer je een grote chaos.
  • een plugin (functionaliteit) die de leerstof die jij maakt beschermt van de buitenwereld. Er zijn er velen op de markt, zoals Learndash, Wishlist, DAP, WPmembers, Magic Members.
  • weten met welke betaalmiddelen je wilt dat je cursisten gaan betalen. In Nederland betalen we graag met IDEAL, in het buitenland met Paypal, in België met Mistercash.

Wil je meer weten over online programma’s maken?
Ik heb een gratis mini-cursus voor je gemaakt.

Wil je meer weten over online programma’s maken?

Start hiernaast met de gratis mini-cursus

Hoe maak ik een online programma

Wat is een online programma eigenlijk?

Een online programma is een online training of een online cursus.

 

Read More
e-mailmarketing, Emailmarketing, Internet Marketing Tips

de preview-regel

De preview-regel


In deze video leg ik je uit wat de preview-regel is en hoe je deze kunt gebruiken. 90 % van de ondernemers maakt nog geen gebruik hiervan en dit kan de open-ratio (het openen van je e-mail, mini-cursus of nieuwsbrief)  enorm verhogen.

Winstgevende e-mailmarketing
Wist je dat je wel 67% aan inkomsten laat liggen omdat je dit model nog niet toepast?

​Om je te helpen organiseer ik binnenkort een gratis online workshop

​Meld je hieronder aan.


En dit model wil ik je graag leren in mijn nieuwe gratis live training:

Ik ga je leren hoe je:

-Leads aantrekt via Facebook, je uitgaven terugverdient waardoor je lijst groeit en doorgroeit zonder hoge kosten.

-Hoe je voorkomt dat je e-book / weggever ongezien in de inbox verdwijnt en je direct weer uit de picture bent.

-Hoe je er voor zorgt dat lezers/ leads echt klant bij je gaan worden.

-Hoe je verkoop vanuit e-mailmarketing realiseert

-Hoe je VEEL meer mensen op je lijst krijgt


Read More
zoekmachine optimalisatie stappenplan
Beter scoren in Google, Internet Marketing Tips, Optimalisatie website, SEO Technieken, website maken WordPress, Website tips

Zoekmachine optimalisatie stappenplan

Zoekmachine optimalisatie stappenplan

zoekmachine optimalisatie stappenplan

Hoe meer je rekening houdt met woorden waarop je ideale klant zoekt, des te beter je pagina’s of blogberichten gevonden zullen worden door hem op haar. Heel erg logisch eigenlijk.
Hoe weet je nu waar je doelgroep op zoekt? Daar ga ik je in dit artikel meer over vertellen.

Stap 1: Maak een lijst met zoekwoorden op basis van:

  • Synoniemen
  • Meervoudsvormen
  • Suggesties
  • Andere sites
  • Eigen website
  • Keywordplanner
  • Yoast.com/suggest

Hoe kom je aan kwalitatief goede zoekwoorden:

Stap 2: Ga met enkele andere ondernemers, vrienden of familie eens zitten voor een brainstorm over de zoekwoorden van jouw product of dienst. Hoe diverser het gezelschap hoe beter.

Stap 3: Stel de volgende vragen:

  • Waar gaat de website precies over?
  • Hoe noemt jouw klant deze dienst of product in zijn eigen woorden?
  • Maak associaties op de zoekwoorden.

Stap 4: Vervolgens gaan we deze lijst met zoekwoorden in het excel zoekwoorden bestand plaatsen.

Stap 5: Nog meer zoekwoorden zoeken gebruik bronnen zoals:

  • websites, je eigen website, website van je concurrenten om te zien wat zij gebruiken
  • synoniemenprogramma zoals:
  • www.mijnwoordenboek.nl/synoniem.php
  • www.synoniemen.net.index.php

Stap 6: Zoekwoorden vinden via Social Media

Vraag je doelgroep hoe zij zouden zoeken naar jouw evenement of dienst.

Ga naar Twitter, een Facebook groep waarin jouw doelgroep vaak zit of Linkedin, Google + en stel de vraag.

Dit werkt tweeledig:

  • aan de ene kant raakt jouw doelgroep al geïnteresseerd omdat ze mee hebben kunnen denken met jouw product of dienst.
  • aan de andere kant krijg je die woorden te horen waar zij op zoeken…

Vul deze ook in een  excel zoekwoorden bestand in.

Stap 7:  Verbeter de positie van zoekwoorden waar je website al op wordt gevonden.

Als je al een website hebt, en je hebt webmastertools geactiveerd dan kun je daar gedeeltelijk woorden terugvinden waar je website al op scoort. Dit kun je bekijken in je Google Aanalytics en gedeeltelijk in je Webmastertools.

Zoekmachine optimalisatie stappenplan

Website steeds weer verbeteren

Juist met zoekwoorden waar je website al op wordt gevonden.
Als je al een website hebt, en je hebt webmastertools geactiveerd dan kun je daar gedeeltelijk woorden terugvinden waar je website al op scoort. Dit kun je bekijken in je Google Aanalytics onder zoekmachine optimalisatie/ zoekopdrachten.

 

Read More
Beter scoren in Google, Internet Marketing Tips, Meer conversie via je website, Optimalisatie Google, zoekmachine optimalisatie

Hoe je bezoeker Google gebruikt

Hoe zoeken mensen op google?

Margriet is op zoek naar een nieuw konijnenhok, dus ze opent haar laptop en gaat op zoek naar het woord konijnenhok. Volledig overweldigd door de resultaten, 402.000 maar liefst, gaat ze wat specifieker zoeken in Google.

Hoe zoeken mensen op google?
Hoe zoeken mensen op google?

Ze typt in: Konijnenhok buiten: 189.000 resultaten.

Mmm. Ze denkt na. Aangezien ze graag wil dat ze in de winter ook warm genoeg zitten, typt ze verder:

Konijnhok buiten winter.

Nu ziet ze een aantal websites waar ze verder op kan kijken.  Dan ziet ze het perfecte hok. Mooi wit gebeitst, makkelijk te openen nachhokken, ruime tralies.
Dat wil ze wel.

Alleen zit het bedrijf in de Achterhoek en wordt er niet thuisbezorgd.

Margriet past opnieuw haar zoekopdracht aan.  Konijnenhok buiten winter thuisbezorgd. Ja daar is het juiste hok gevonden.
Hoe zoeken jouw bezoekers naar jouw dienst? Heb je daar een idee van?
Dit kun je dus bekijken in Google Analytics bij het kopje zoekmachine optimalisatie.

Read More