Mini training: "Creëer Jouw Weergaloze Weggever"

De sleutel naar een succesvol online bedrijf: jouw weergaloze weggever

Dit leer je in de mini training:

Wat de beste weggever/leadmagnet is voor jouw branche zodat de juíste mensen deze aanvragen en honger krijgen naar méér

Hoe je weggever zo goed mogelijk wegzet zodat je dagelijks nieuwe aanmeldingen krijgt

Wat er exact zit in de ultieme weggever qua content

Onweerstaanbare titel: ontdek de formule hoe je precies de lading dekt en ontvang mijn feedback

De geweldige shiny cover maken zodat je lezer hebberig wordt

Ben je erbij, meld je dan direct aan, je ontvangt ook verkorte video's.

*Er zijn maar 500 plaatsen beschikbaar voor deelname dus schrijf je nu in*

Heb jij een “weggever”, een “leadmagnet”, zo’n e-book, quiz of handout die je weggeeft in ruil voor een e-mailadres?

Zodat jouw nieuwsbrieflijst groeit en je mensen helpt met de oplossing van hun probleem/ hun dromen helpt te realiseren?

Heb je er nog geen één? Geen nood! In deze mini training neem ik je mee in het bedenken van jouw weergaloze weggever die je lezer hongerig maakt naar meer!

Door het slim inzetten van je weggever kun je de inschrijvingen op je nieuwsbrief exponentieel verhogen!

Heb je er wel één maar wordt het nauwelijks aangevraagd?

Het kan maar zo zijn dat de titel te vaag is.

Of dat je TEVEEL hebt opgenomen in je weggever.

Een weggever is een klein cadeau dat een specifiek probleem oplost voor een specifieke doelklant in ruil voor een e-mailadres.


Ik zie veel ondernemers maar aan ploeteren met hun weggever.

Gevolg; het e-book komt nooit af.

Of het ziet er niet uit. En er komen zeker geen kwalitatief goede lezers op af.

In beiden gevallen stagneert de groei van je e-mailmarketing volledig.

Laat mij je vertellen dat juist je e-maillijst GOUD is in je bedrijf.
Geen lijst? Geen Glorie!


Is het ook tijd voor een nieuwe weggever of zelfs je allereerste leadmagnet?


Doe dan mee aan deze gratis mini training: van 21-25 juni. Je ontvangt ook de verkorte video's!

In deze live gratis mini training leer je:

Dag #1  

Verschillende type weggevers/freebies
We starten het onderzoeken welke weggever het beste past in jouw branche. Alles heeft hiermee te maken: de lengte, moeilijkheidsgraad en zelfs de tijdsinvestering die je vraagt van koude leads. Bepaal het doel van je weggever en welke ultra specifieke oplossing je gaat bieden voor een ultra specifieke doelgroep. Wanneer je dit weet sla jij de plank niet meer mis.

Dag #2

Welke content biedt je wel en welke niet?
Welke waardevolle kennis biedt je wel en welke niet? Het lost één specifiek probleem op, niet een heel scala aan problemen. Hoe voorkom je dat je in de map van 'ooit nog eens lezen' strandt waardoor je lezer mogelijk zelfs denkt dat je een spammer bent, de volgende keer dat je mailt. Ontdek de drie meest gemaakte fouten waardoor mensen je e-book of checklist niet openen, direct verwijderen of waardoor zich direct uitschrijven.
Ik leer je hoe je contentmatig een goede weggever schrijft en welke onmisbare onderdelen zijn die absoluut niet mogen ontbreken.

Dag #3 

Het design

Een online vodje in Word is niet representatief voor de kwalitatief diensten die je biedt. Ik leer je met mijn nr 1 tool werken waardoor je weggever een shiny aantrekkelijk ding wordt waar je lezer hebberig van wordt. Ook maken we de cover op dag 3, straks staat dit te stralen op je website. Onweerstaanbare titel: ontdek de formule hoe je precies de lading dekt en ontvang mijn feedback

Dag #4

Je weggever campagne en hoe maken we hier nu klanten van?

Hoe krijg je nu zoveel mogelijk aanmeldingen voor je weggever via Social Media? We maken samen een complete weggever campagne, een heus promotieplan dat zorgt voor een overvloed van aanmeldingen. En natuurlijk laat ik je zien hoe je ervoor zorgt ze ook je e-mail openen. Ik laat je weten wat de logische volgende stappen zijn waardoor het bijna als vanzelf lijkt te gaan.

Ben je erbij? Meld je dan nu tijdelijk gratis aan:

Leadgeneratie door middel van weggevers / leadmagnets / digitale cadeautjes.

Zonder weggever of leadmagnet groeit je e-maillijst niet. En reken er maar op dat je 'vijver' mag blijven groeien.

Een workshop krijg je niet maand op maand vol zonder groei van je e-maillijst en hier zie ik het zo vaak misgaan. Misschien is dit herkenbaar: Je organiseert een training en stuurt een aantal e-mails uit. Gelukkig komen er aanmeldingen en jullie hebben een geweldige middag.

De volgende maand zet je de workshop weer op de agenda maar hé..... je krijgt het niet meer zo makkelijk gevuld.

Hoe dit komt? Je e-maillijst is niet voldoende gegroeid en uit dezelfde vijver kun je niet steeds opnieuw vissen.

Dus... op naar groei van je e-maillijst want als je ergens de regie op hebt in het vullen van je workshops trainingen of webinars is het wel....

Het is een unieke manier is om op korte termijn met jou en met je kennis kennis te maken. Omdat het laagdrempelig is voor de toeschouwer, omdat je er een ontzettend groot bereik mee hebt.

Voor wie is dit nu nu echt interessant?

Misschien heb je nog geen goede weggever. Misschien ook wel en is hij echt aan optimalisatie toe. Het kan zijn dat je zelfs nog geen e-maillijst of nog niets zo'n grote of je kunt wel een flinke e-mailijstgroei gebruiken want je wil ook graag je programma's volgeboekt krijgen

Praktische details  

De vierdaagse die ik je nu live en gratis aanbied is echt een volledige training.

Elke dag ​ontvang je een video met een werkboek erbij, hierdoor vertaal je het geleerde naar je eigen bedrijf. Je ontvangt een opdracht zodat je écht grote stappen zet tijdens deze training.
We trappen de dag live af om 9 uur sharp. Dit doen we in een live webinarsessie. Je krijgt dan een stuk live online training, ik leg je de opdracht van de dag uit en je kunt mij al je vragen stellen over het onderwerp. 

Kun je er onverhoopt een keertje niet bij zijn? 

Dat is ontzettend jammer. Ik zet een verkorte video van de kennis in de Facebook groep, met de opdracht van deze dag. Live meedoen is echter vele malen krachtiger: je kunt mij dan namelijk al je vragen live stellen!  

Elke dag is er een opdracht zodat je echt grote stappen gaat zetten tijdens deze vierdaagse. Het blijft niet bij informatie opslurpen; je gaat ook echt implementeren en je krijgt mijn feedback op je vragen over e-mailmarketing!

Hoe haal je het meeste uit de online training? Reserveer van 21-25 juni van 9-10 uur in je agenda om live mee te doen. Je ontvangt dus ook een verkorte video met de opdracht. 

Blok direct ook 1 extra uur om de opdracht uit te werken zodat je aan het einde van de vierdaagse echt je compleet nieuwe woest aantrekkelijke weggever hebt staan. Ik beloof je dat het ontzettend waardevol zal zijn. 

Tip: Als tijd een dingetje voor je is heb ik een tijdwinst tip voor je: sta bijvoorbeeld op de challenge dagen 30 minuutjes eerder op.

Eenmalige tijdsinvestering!

Meld je hieronder eventjes aan:

Dit zeiden de deelnemers van januari 2021 over de vorige vierdaagse:

Marije: Dank je wel voor alle inspiratie!
Nuttig en leuk om zo live ook mee te mogen maken.

Carine: Ik heb genoten van je training, heel waardevol! 

Mirjam: Ik wil je feliciteren voor je Challenge, feliciteren maar ook bedanken, ik heb veel geleerd, veel dingen ingezien en heb er hele goede herinneringen aan overgehouden.

Ida: Ik heb erg genoten van de challenge en de opdrachten, het geeft mij een boost, kijk uit naar morgen.

Joanne: Leuke challenge hoor, net de sessie van vanochtend teruggekeken want ik kon vanochtend niet. En de eerste keer dat ik zo gemotiveerd ben om het huiswerk te maken :-).

Even voorstellen:
Als Online Marketing Strateeg & Business coach leer ik ambitieuze coaches en trainers en kennis professionals hun online en schaalbare bedrijf te bouwen door o.a. inzet van online trainingen en door authentieke online marketing toe te passen. Dat is mijn expertise en ik heb de afgelopen 10 jaar al duizenden cursisten mogen helpen.

De afgelopen jaren deed ik wel 8 keer een lancering van 100.000 euro. Dat kun je geen toeval meer noemen :-). Ik weet waar ik het over heb en ik geef graag mijn kennis door.

In mijn zoektocht naar de beste manier om het internet te kunnen benutten om mijn bedrijf op te bouwen, ben ik de wereld over gereisd om les te krijgen van de allerbeste business coaches op het gebied van ondernemen online marketing en sales.

Ik ben één van de senior leaders verbonden aan Tony Robbins en reis zo de wereld over om op die manier mijn bijdrage te leveren en kennis en vaardigheden door te geven die ik de afgelopen jaren heb opgedaan.

Ik vind niets leuker dan mijn kennis door te geven aan jou en leer je graag hoe jij je bedrijf zo kunt inrichten dat je bedrijf joú gaat dienen en jij het verschil kunt maken met jouw bedrijf en dat je het droomleven kunt gaan leiden dat jij zo graag wilt.

Alles is mogelijk. Als je werkt met een pla
n!

Denk je nu:

Maar dit kost zoveel tijd? Valt toch best mee? Ik weet zeker dat je weggever minder goed wordt en je er veel langer over doet in je eentje.

Als je niets verandert.... dan verandert er niets.  

Ook na dit voorjaar niet. Je krijgt niet vanzelf meer tijd. ​ Wel als je nu even deze week de schouders er onder zet. Met mijn hulp in deze week heb jij je plan als een huis staan en gaat het daarna een heel ander verhaal worden.  

Deal?  Schrijf je dan nu hieronder in en dan zie ik je graag v.a. 21 juni!