In de mini training

'Verdubbel je omzet met webinars' ontdek je:

Hoe je een goed webinar bouwt, zodat deelnemers van begin tot eind aan je lippen hangen en klaar zijn om te kopen
Bepaal je doel & aantallen: hoeveel nieuwe klanten wil je in je programma en welke aantallen zijn dan nodig
Je promotieplan: hoe zorg je voor een overvloed van aanmeldingen — en die mensen vervolgens ook echt in je webinar ziet verschijnen
Hoe je een aanbod doet waar deelnemers alleen maar JA tegen kunnen zeggen zodat je piekomzetten draait — zelfs in deze tijd!

Ben je erbij, meld je dan direct aan, je ontvangt ook verkorte video's.

*Er zijn maar 500 plaatsen beschikbaar voor deelname dus schrijf je nu in *

Maandag 23-27 november 9:00 AM + via video te volgen

people profiles

Online werken? Dan ook online verkopen

Er zijn maar 500 plekken beschikbaar 


De waarde van deze Challenge is € 497,- Nu eenmalig gratis.)

We beginnen over

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Schaalbaarheid is het toverwoord, dat snap je.

En dat maakt ook dat er marketingtechnisch wat andere dingen van je gevraagd worden.

Zeker nu in deze tijd zijn webinars belangrijker dan ooit.

Ik zie echter hoe mensen webinars geven met dramatische titels.

Er komen maar weinig mensen opdagen en in het webinar geef je een dramatische slechte upsell waardoor al het werk ook nog voor niets is geweest.

Voel jij nou aan alles dat bij webinars de marketingtool voor jou kan zijn? Om je bedrijf verder op te schalen en daarmee je omzet te verdubbelen omdat je A de lijst hebt, B het doel helder en C je niet verschuilt achter angst voor zichtbaarheid?

Doe dan mee aan deze vierdaagse minitraining

In deze live gratis vierdaagse Online Training leer je:

Dag #1  

Bepaal je doel: hoeveel nieuwe klanten wil je in je programma en welke aantallen heb je dan dus nodig

We starten met het plan waarop we kunnen aansturen: als je weet hoeveel klanten je wilt maken, kunnen we uitrekenen hoeveel deelnemers we live in het webinar willen hebben en hoe we daar voor zorgen. Bepaal het doel voor je webinar: welke upsell ga je doen

Dag #2  

Je promotieplan

Hoe krijg je nu zoveel mogelijk deelnemers in je webinar? We maken een promotieplan dat zorgt voor een overvloed van aanmeldingen — En hoe krijgt ik het voor elkaar dat die mensen ook nog echt in je webinar z verschijnen.

Dag #3  

Waar moet de content over gaan?

Welke waardevolle kennis biedt je wel en welke niet? Hoe voorkom je dat je deelnemer of denkt ik kan het zelf wel, ofwel tussentijds uitschakelt, afbreekt ofwel in slaap valt van je 'lezing?' Ontdek de drie meest gemaakte fouten waardoor mensen uitschakelen, niet kopen of de conversie heel laag wordt.
Hoe je een goed webinar bouwt, zodat deelnemers van begin tot eind aan je lippen hangen. Kortom: hoe zorg ervoor dat de content maakt waar ze zich niet alleen op inschrijven, maar ook komen kijken en ook blijven kijken.


Dag #4

Het salesstuk

En hoe sluit je webinar aan bij upsell. Wat zo vaak gebeurt is dat je mail na mail ontvangt. "Shit, wat was dit waardevol" de kijkers zijn laaiend enthousiast over je webinar maar je kassa rinkelt niet. Wat kan er in het sales stuk allemaal mis gaan waardoor je de boel alsnog om zeep helpt om online te converteren: een heleboel. Vaak splitsen webinar presentatoren zich in twee persoonlijkheden, omdat het aanbod online doen zo ongemakkelijk voelt. ik leer je hoe je heel soepeltjes over kunt gaan tot het stuk waarin je je aanbod doet. Hoe je een aanbod doet waar deelnemers alleen maar JA tegen kunnen zeggen zodat je piekomzetten draait — zelfs in deze tijd.

Waarom zijn webinars nou zo krachtig zijn als marketingtool?

Niet alleen in Corona tijd, maar in zijn algemeenheid?

Het is een unieke manier is om op korte termijn met jou en met je kennis kennis te maken. Omdat het laagdrempelig is voor de toeschouwer, omdat je er een ontzettend groot bereik mee hebt. Veel groter dan wanneer mensen live bij je komen. En zeker nu we gewend zijn om in een online wereld te leven, zou je gek zijn als je de kansen van webinars niet zou grijpen.

Er is alleen een grote maar. Heb je geen bereik? Kun je live niet eens verkopen? Heb je nog geen ideale klant? Heb je geen productaanbod? Laat deze vierdaagse dan links liggen, want dan wordt het één berg frustratie.

Wanneer is het nu echt interessant?

Je geeft misschien al webinars maar ze lopen nog niet echt.
Je hebt wel een e-maillijst maar blijven de klanten nu. Je hebt het gedoe en de beperkende overtuiging van durf ik wel zichtbaar te zijn inmiddels achter je gelaten. Als op dit moment voor jou het doel groter is dan de middelen. Het wordt tijd dat de wereld ziet wie je bent, waar je voor staat. En dan ook die omzet die daar bij hoort. En ja, het is misschien wel eng, maar het is wel the way-to-go.

Praktische details  
De vierdaagse die ik je nu live en gratis aanbied is echt een volledige training.

Elke dag ​ontvang je een video met een werkboek erbij, hierdoor vertaal je het geleerde naar je eigen bedrijf. Je ontvangt een opdracht zodat je écht grote stappen zet tijdens deze training.
We trappen de dag live af om 9 uur sharp. Dit doen we in een live webinarsessie. Je krijgt dan een stuk live online training, ik leg je de opdracht van de dag uit en je kunt mij al je vragen stellen over het onderwerp. 

Kun je er onverhoopt een keertje niet bij zijn? 

Dat is ontzettend jammer. Ik zet een verkorte video van de kennis in de Facebook groep, met de opdracht van deze dag. Live meedoen is echter vele malen krachtiger: je kunt mij dan namelijk al je vragen live stellen!  

Elke dag is er een opdracht zodat je echt grote stappen gaat zetten tijdens deze vierdaagse. Het blijft niet bij informatie opslurpen; je gaat ook echt implementeren en je krijgt mijn feedback op je webinar-vragen!

Hoe haal je het meeste uit de online training? Reserveer van 23-27 november van 9-10 uur in je agenda om live mee te doen. Je ontvangt dus ook een verkorte video met de opdracht. 

Blok direct ook 1 extra uur om de opdracht uit te werken zodat je aan het einde van de vierdaagse je kneitergoed webinar klaar hebt staan. Dit is echt een eenmalige investering om veel meer klanten te krijgen. Ik beloof je dat het ontzettend waardevol zal zijn. 

Tip: Als tijd een dingetje voor je is heb ik een tijdwinst tip voor je: sta bijvoorbeeld op de challenge dagen 30 minuutjes eerder op.

Eenmalige tijdsinvestering!

Dit zeiden de deelnemers van maart 2020 over de vorige vierdaagse:

Lanke: Irene, heel veel dank voor de Challenge. Wat geef je veel waarde cadeau! Hierdoor heb ik helder gekregen wat voor online training ik wil maken en hoe ik deze kan opbouwen. Maar vooral zijn de drempels weggehaald om eraan te beginnen. Je vragen en werkboeken laten me inzien wat ik al in huis heb. Zowel qua content die al bestaat als content die ik kan maken. Je geeft zelfvertrouwen over mijn positie in mijn vakgebied!
Natuurlijk begrijp ik dat dit slechts een begin is. Dat het nog geïmplementeerd moet worden allemaal. Maar een goed begin is het halve werk 😊

Sanne: DANK! Voor eyeopeners. Voor het delen.
ONgeacht de uitslag heb ik al gewonnen: kennis, inspiratie en een hoop ideeën.

Masja - Marsemijn Muziek. :Via deze weg wil ik je bedanken voor afgelopen week. Je webinars zorgde ervoor dat ik op tijd mn bed uit moest, waardoor ik ook in deze gekke tijd een soort van ritme had en ik werd heel erg gemotiveerd om echt aan mn online omgeving te werken. Morgenochtend sta ik alsnog op alsof ik je webinar ga volgen en dan ga ik aan de slag volgens de wet van parkinson! ik heb 3 uur en dan moet het klaar zijn. Perfect wordt het niet, maar in ieder geval wel up and running! 



En GRATIS Registratie Bonus: registreer voor deze challenge

en ik stuur je direct de ultieme planning voor je webinar toe

Meld je hieronder eventjes aan:

Even voorstellen:
Als Online Marketing Expert & Business coach leer ik ambitieuze coaches en trainers en kennis professionals hun online en schaalbare bedrijf te bouwen door o.a. inzet van online trainingen en door authentieke online marketing toe te passen. Dat is mijn expertise en ik heb de afgelopen 10 jaar al duizenden cursisten mogen helpen.

De afgelopen jaren deed ik wel 8 keer een lancering van 100.000 euro. Dat kun je geen toeval meer noemen :-). Ik weet waar ik het over heb en ik geef graag mijn kennis door.

In mijn zoektocht naar de beste manier om het internet te kunnen benutten om mijn bedrijf op te bouwen, ben ik de wereld over gereisd om les te krijgen van de allerbeste business coaches op het gebied van ondernemen online marketing en sales.

Ik ben één van de senior leaders verbonden aan Tony Robbins en reis zo de wereld over om op die manier mijn bijdrage te leveren en kennis en vaardigheden door te geven die ik de afgelopen jaren heb opgedaan.

Ik vind niets leuker dan mijn kennis door te geven aan jou en leer je graag hoe jij je bedrijf zo kunt inrichten dat je bedrijf joú gaat dienen en jij het verschil kunt maken met jouw bedrijf en dat je het droomleven kunt gaan leiden dat jij zo graag wilt.
Alles is mogelijk. Als je werkt met een pla
n!

Denk je nu:

Maar dit kost zoveel tijd?

Als je niets verandert.... dan verandert er niets.  

Ook na de zomer niet. Je krijgt niet vanzelf meer tijd. ​ Wel als je nu even deze week de schouders er onder zet. Met mijn hulp in deze week heb jij je plan als een huis staan en gaat het daarna een heel ander verhaal worden.  

Deal?  Schrijf je dan nu hieronder in en dan zie ik je graag v.a. 23 november!