Category Archives for "challenge"

Dit ENE ding maakt het verschil

Doodmoe was ik tijdens één van de events waar ik 16 uur achtereen aan het co-coachen was. Niet zo heel verwonderlijk aangezien het ook nog eens in de Amerikaanse tijdzone was.

Ik hopte van scherm naar scherm en ik kon soms mijn ogen amper open houden.

Wilskracht was niet meer genoeg. Ik had ook tig handleidingen tot mijn beschikking en ja, ik wilde het natuurlijk GOED doen.

Maar wat was eigenlijk GOED? De twijfel sloeg enorm toe.

Toen had ik een gesprek met mijn Tony Robbins trainer en hij ging hierop in. Als je goed bent voorbereid is het heus voldoende om ‘on the fly’ te werken zei hij.

Dat voelt minder zwaar en je wéét het allemaal. Je doet het goed en als je vragen hebt, ik zit 1 berichtje van je verwijderd.

Het gaf mij vertrouwen.

Dus huppekée. Het was een stuk minder zwaar om inderdaad te vertrouwen op mijn eigen wijsheid. En inderdaad binnen een paar tellen had ik antwoord op een vraag die ik even wilde doorspreken.

Hoe zou het voor jou zijn als je mij een week onder de knop zou hebben om je te laten groeien met je online bedrijf?

Want misschien herken je zo'n situatie wel in je bedrijf

Je overdenkt.

Je loopt rondjes achter je eigen staart en doet alles maar in je uppie in de HOOP dat het goed uitpakt.

Je weet alleen ook niet niet heel goed waar je het aan moet refereren.

Want wat is nu eigenlijk een ‘goed’ aantal likes of reacties op je berichten op Social Media.

Aan wie vraag je dat nu?

En hoe kom je nu aan content. Maar wel dan content waardoor je klanten krijgt want nou ja, dat netwerken doen we ook alleen maar online momenteel.

Je mag ook nog wel eens extra opvallen want de concurrentie online wordt ook alleen maar groter.

Dus hoe wat zet je nu in je salesfunnel waardoor jouw ideale klant denkt:  ‘hé bij háár moet ik zijn?‘ 

Het ENE ding wat is dat dat, zul je je afvragen.

Lieve lezer: dat ENE ding is dat je het niet alleen hoeft te doen.

Want in je eentje ga je piekeren en in je eentje kom je niet tot het optimale resultaat. Je hebt mogelijk geen idee wat goed is en wat werkt.

Een grote geruststelling is dan ook: dit is te leren!

In je uppie kun je compleet de verkeerde kant op hollen als we het hebben over het bouwen van een online business.

En....dat hebben van een online business is een blijvertje! Zonder online business geen online klanten.

Hier zijn enkele van de manieren waarop je dat ENE ding kunt masteren

● Zoek gelijkgestemde ondernemers en nog beter een rolmodel. Iemand die al heeft bereikt wat jij wilt bereiken. Volg deze persoon op de voet.

● Vertrouw op je innerlijke wijsheid maar pas na een gedegen studie van content die je brengt waar je naartoe wilt. Je kunt je niet een weg mediteren in een salesfunnel. (niet lullig bedoeld en misschien helpt het er een beetje bij ter optimalisatie)

●Potentie: you lose what you don’t use: dus ga kom handen uit de mouwen en samen wordt je groter dan jezelf.

En nu het goede nieuws: je bent ahead of the game want je weet dat dit nodig is en de weg hiernaar toe is via de Challenge ' Snel Online de Allerleukste Klanten Krijgen',

Tijdens de challenge pakken we samen echt door!

De Challenge vindt plaats van 25-29 januari
Deelname is gratis. Na afloop weet je precies: wat er nodig is om de leukste klanten als een magneet online naar je toe te trekken

Meld je hier aan voor de gratis Challenge “Snel Online de allerleukste klanten' (max 500 deelnemers, de waarde van deze Challenge is € 497,- Nu eenmalig gratis.)

In slechts vier uurtjes leer jij ook de basis naar online succes!


Dit is wat je leert:

  • Hoe je makkelijk de JUISTE en leukste klanten aantrekt via Social Media: er is een formule! Je weet precies wat jouw nieuwe tone-of voice wordt waarmee je je ideale klant aantrekt als een magneet en ze raakt.
  • Hoe moet je salesfunnel eruit zien, zodat je de allerleukste klanten kan voorbereiden op een absolute JA.
  • De psychologie van een succesvolle online ondernemer: Wie moet je zijn, wie mag je worden. Wat mag je laten varen en hoe stap je in deze nieuwe identiteit.
  • Het salesstuk: Ik leer je hoe je heel soepeltjes over kunt gaan tot het stuk waarin je je aanbod doet. Hoe je een aanbod doet waar allerleukste klant alleen maar JA tegen kunnen zeggen.

Kun jij je het nog veroorloven deze vierdaagse te missen?

Nee?

Meld je dan nu hieronder eventjes aan!

>